آموزش کسب درآمد از اینترنت کاملا واقعی

آموزش کسب درامد

آموزش کسب درامد از سایت 7030 .
📢 سامانه «هفتاد سی» کاربران را در ۷۰ درصد سود بازار بزرگ محصولات اعتباری از جله شارژ و بسته های اینترنت و قبض و... شریک می کند.
✳️ شما روی خرید تمام کسانی که مستقیم و غیر مستقیم از طریق شما با سایت و اپ ۷۰۳۰ آشنا شده اند، سود مشخص خواهید داشت.
برای ثبت نام نیاز ب شناسه معرف دارید.
🆔 شناسه‌ی معرف هنگام ثبت نام: 99199

لینک کانال تلگرام https://t.me/cpuwin_com

نحوه کسب درآمد با اپلیکیشن 7030

دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۴۷ ق.ظ

کسب درآمد با اپلیکیشن 7030 بسیار ساده است و نیاز به آموزش خاصی ندارد. محیط کاربری این اپلیکیشن بسیار ساده و روان طراحی شده است و کاربران می توانند به سادگی با آن ارتباط برقرار کنند. برای استفاده از اپلیکیشن 7030 ابتدا باید در آن ثبت نام نمایید. شما می توانید از سایت اپلی 7030، از گوگل پلی، کافه بازار یا از طریق لینک مستقیم ارائه شده در انتهای همین مطلب، اقدام به دانلود اپلیکیشن 7030 نموده و پس از نصب آن روی تلفن همراه خود، با شماره تلفنتان در آن ثبت نام نمایید.

از طریق لینک زیر در چند ثانیه عضو شوید و شروع به درآمدزائی کنید.

https://7030.ir/r/99199

کد معرف 99199


برای ثبنت نام در اپلیکیشن 7030 نیاز به شماره تلفن همراه، نام و نام خانوادگی و یک نام کاربری می باشد تا با استفاده از آن بتوانید شروع به کسب درآمد از 7030 نمایید. قبل از این که بخواهید در این اپلیکیشن شروع به کار کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که کسب درآمد در 7030 به صورت درختی یا هرمی می باشد و شما باید برای کسب درآمد بیشتر اقدام به گرفتن اعضای زیرمجموعه بیشترنمایید.

از طریق لینک زیر در چند ثانیه عضو شوید و شروع به درآمدزائی کنید.

https://7030.ir/r/99199

کد معرف 99199


به عبارت ساده تر، شما در سطح اول زیر مجموعه خود، به ازای هر خرید شارژ، مبلغی از سود را دریافت می کنید. در سطح دوم نیز مبلغی کمتر و تا چند سطح پروسه دریافت سود، به همین منوال ادامه پیدا می کند. هر چه تعداد عناصر زیر مجموعه شما در سطوح مختلف بیشتر باشد، طبیعتا میزان سود دریافتی شما نیز بیشتر می شود و به این ترتیب، ممکن است با داشتن چند هزار زیر مجموعه، درآمد شما به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند. از آنجا که افراد زیر مجموعه شما، شامل چند سطح مختلف شده و زیر مجموعه های زیر مجموعه شما نیز در این لیست حساب می شوند، به نظر نمی رسد، کار چندان دشواری را برای پیدا کردن زیر مجموعه داشته باشید و مهمترین سطح، همان سطح یک زیر مجموعه شما می باشد.

با این حساب برای اینکه شما در این اپلیکیشن شروع به کسب درآمد نمایید، نیاز است که خودتان نیز به اعضای زیر مجموعه یکی از کاربران 7030 اضافه شوید. این کار با استفاده از کد معرف انجام می شود. شما در هنگام ثبت نام، کد معرف فرد مورد نظر خود را وارد کرده و سپس به اعضای زیر مجموعه او اضافه خواهید شد. حال شما نیز می توانید شروع به فعالیت نموده و زیر مجموعه های خود را به زنجیره افراد خود، اضافه نمایید.

نظرات  (۱)

سلام برنامه ی 7030 رو نصب کنید بعد کد معرف رو e20007030 وارد کنید حتما باید کد معرف وارد بشه، بعدش با هر تراکنش و خرید بهتون سود تعلق میگیره خیلی خوبه و همچنین شما هم میتونید زیر مجموعه بگیرید تا سود شما روز به روز بیشتر بشه. هر چه زود تر نصب کنید و با زدن کد معرف ۲۵۰ امتیاز بگیرید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی