آموزش کسب درآمد از اینترنت کاملا واقعی

آموزش کسب درامد

آموزش کسب درامد از سایت 7030 .
📢 سامانه «هفتاد سی» کاربران را در ۷۰ درصد سود بازار بزرگ محصولات اعتباری از جله شارژ و بسته های اینترنت و قبض و... شریک می کند.
✳️ شما روی خرید تمام کسانی که مستقیم و غیر مستقیم از طریق شما با سایت و اپ ۷۰۳۰ آشنا شده اند، سود مشخص خواهید داشت.
برای ثبت نام نیاز ب شناسه معرف دارید.
🆔 شناسه‌ی معرف هنگام ثبت نام: 99199

لینک کانال تلگرام https://t.me/cpuwin_com

۲۰ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

۱۹
آبان

 #آپدیت اندروید

✅ ورژن 1.7 اندروید



📲 لینک کافه بازار:

 https://cafebazaar.ir/app/ir.app7030.android/?l=fa                    

              لینک ثبت نام 👇👇


 https://7030.ir/r/99199


لازم به ذکر است به علت جلوگیری از انتشار نسخه های قدیمی یا انتشار اپلیکیشن های دیگر به نام هفتادسی ، آپدیت های اندروید فقط از طریق کافه بازار و گوگل پلی ارائه می‌شود و درخواست می‌کنیم از هیچ روش دیگری از جمله دانلود فایل apk در پیام‌رسان‌ها، اقدام به نصب اپلیکیشن هفتادسی نفرمایید.


✅ همچنین نسخه ۱.۷ آی او اس و نسخه جدید وبسایت شامل این امکانات تا چند روز آینده منتشر شده و به اطلاع خواهد رسید.                                                                                کسب درآمد جدید و میلیونی

 سامانه «هفتاد سی» کاربران را در ۷۰ درصد سود بازار بزرگ محصولات اعتباری از جمله شارژ و بسته های اینترنت و قبض و... شریک می کند.

  • نازی علوی
۱۶
آبان

سلام

وقتی میخواستیم کار استخراج رو شروع کنیم اولین و پرتکرار ترین توصیه ای که بهش برمیخوردیم یه چیز بود ؛

روزانه شاید هزاران نفر کریپتو رو نصب میکنن و شاید چند ساتوشی استخراج هم داشته باشن ولی فقط درصد کمی از اونا پای کار میمونن و ادامه میدن. اکثرشون چون #پشتکار ندارن وقتی به مرحله زیرمجموعه گیری میرسن خیلی زود کنار میکشن و به خودشون میقبولونن که اینکار چون زحمت زیادی داره کار بدیه.

در حالی که سخت بودن کار دقیقا نکته قوتشه ! کریپتو سیاستش اینه که با این سود بیشتری که تو زیرمجموعه گیری گذاشته بهمون بفهمونه کار درست اینه که بذاری بقیه برات کار کنن ! فک کن اگه قرار بود مثل کارگرای روزمزد هر کسی با یدونه سیستم خیلی زود به بیت برسه و مزد تموم زحمت ما رو به خودمون بده و هیچ درصدی به بالاسریمون نرسه ، چه اتفاقی میفتاد ؟

اولا به ضرر خود کریپتو بود چون وجود این فرآیند سود بیشتر از گرفتن زیر مجموعه باعث میشه هر کاربری خودش دنبال جذب زیرمجموعه و گسترش تعداد کاربرای کریپتو باشه.

دوما به ضرر ما بود چرا که تو درآمد از این برنامه ماینینگ محدودیت داشتیم و هیچ وقت نمیتونستیم بسته به قدرت سیستممون از یه مقدار ثابتی بیشتر درآمد داشته باشیم. با این سیاست ما درآمدمون سقف نداره و میتونه خیلی خیلی زیاد باشه.

کریپتو به جای تبدیل ما به کارگرای منفعل ازمون میخواد که کارآفرینای فعال باشیم. کارآفرین های هوشمندی که میفهمن درآمد تو این برنامه نه فقط با یک سیستم ، بلکه با جذب زیر مجموعه و حمایت و آموزش و تشویق اون ها ممکن میشه.

وقتی سیاست شما هم زیرمجموعه گرفتن و حمایت از اونا باشه، میفهمید نه تنها استخراج کار سختی نیست بلکه جزو راحت ترین کار های دنیاست.

همین الان به زیر مجموعه های غیرفعالتون پیام بدید براشون واضح توضیح بدید که سود خوبی تو این کاره. به زیر مجموعه های فعالتون پیام بدید و تشویقشون کنید و از کم و کیف زیرمجموعه گیریشون بپرسید و راهنماییشون کنید. به آدمایی که ممکنه زیرمجموعه های آیندتون باشن پیام بدید و دعوتشون کنید که سر این سفره بشینن.

همیشه یادتون باشه حتی مهم تر از موفقیت خودتون، موفقیت زیرمجموعه هاتونه. ✊🏻


 لینک دانلود مرورگر استخراج بیت کوین 👇


yon.ir/GmtvE

  • نازی علوی
۱۴
آبان

کسب درآمد با اپلیکیشن 7030 بسیار ساده است و نیاز به آموزش خاصی ندارد. محیط کاربری این اپلیکیشن بسیار ساده و روان طراحی شده است و کاربران می توانند به سادگی با آن ارتباط برقرار کنند. برای استفاده از اپلیکیشن 7030 ابتدا باید در آن ثبت نام نمایید. شما می توانید از سایت اپلی 7030، از گوگل پلی، کافه بازار یا از طریق لینک مستقیم ارائه شده در انتهای همین مطلب، اقدام به دانلود اپلیکیشن 7030 نموده و پس از نصب آن روی تلفن همراه خود، با شماره تلفنتان در آن ثبت نام نمایید.

از طریق لینک زیر در چند ثانیه عضو شوید و شروع به درآمدزائی کنید.

https://7030.ir/r/99199

کد معرف 99199


برای ثبنت نام در اپلیکیشن 7030 نیاز به شماره تلفن همراه، نام و نام خانوادگی و یک نام کاربری می باشد تا با استفاده از آن بتوانید شروع به کسب درآمد از 7030 نمایید. قبل از این که بخواهید در این اپلیکیشن شروع به کار کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که کسب درآمد در 7030 به صورت درختی یا هرمی می باشد و شما باید برای کسب درآمد بیشتر اقدام به گرفتن اعضای زیرمجموعه بیشترنمایید.

از طریق لینک زیر در چند ثانیه عضو شوید و شروع به درآمدزائی کنید.

https://7030.ir/r/99199

کد معرف 99199


به عبارت ساده تر، شما در سطح اول زیر مجموعه خود، به ازای هر خرید شارژ، مبلغی از سود را دریافت می کنید. در سطح دوم نیز مبلغی کمتر و تا چند سطح پروسه دریافت سود، به همین منوال ادامه پیدا می کند. هر چه تعداد عناصر زیر مجموعه شما در سطوح مختلف بیشتر باشد، طبیعتا میزان سود دریافتی شما نیز بیشتر می شود و به این ترتیب، ممکن است با داشتن چند هزار زیر مجموعه، درآمد شما به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند. از آنجا که افراد زیر مجموعه شما، شامل چند سطح مختلف شده و زیر مجموعه های زیر مجموعه شما نیز در این لیست حساب می شوند، به نظر نمی رسد، کار چندان دشواری را برای پیدا کردن زیر مجموعه داشته باشید و مهمترین سطح، همان سطح یک زیر مجموعه شما می باشد.

با این حساب برای اینکه شما در این اپلیکیشن شروع به کسب درآمد نمایید، نیاز است که خودتان نیز به اعضای زیر مجموعه یکی از کاربران 7030 اضافه شوید. این کار با استفاده از کد معرف انجام می شود. شما در هنگام ثبت نام، کد معرف فرد مورد نظر خود را وارد کرده و سپس به اعضای زیر مجموعه او اضافه خواهید شد. حال شما نیز می توانید شروع به فعالیت نموده و زیر مجموعه های خود را به زنجیره افراد خود، اضافه نمایید.

  • نازی علوی
۱۴
آبان

۷۰۳۰ سامانه فروش شارژ سیم کارت و بسته های اینترنت و سایر خدمات پرداخت ، ۷۰ درصد سود حاصل از خرید همه ی کسانی را که شما دعوت میکنید ، به شما اختصاص می دهد.

از طریق لینک زیر در چند ثانیه عضو شوید و شروع به درآمدزائی کنید.

https://7030.ir/r/99199

کد معرف 99199


  • نازی علوی
۱۴
آبان

از طریق لینک زیر در چند ثانیه عضو شوید و شروع به درآمدزائی کنید.

https://7030.ir/r/bmwbmw

https://7030.ir/r/99199

کد معرف 99199

کد معرف bmwbmw

  • نازی علوی
۱۴
آبان

۷۰۳۰ چیست؟
یک سامانه جامع و یکپارچه پرداخت و خرید محصولاتِ خدماتی (غیرفیزیکی) شامل خدمات اپراتوری(شارژ، اینترنت، قبض) ، بزودی بلیط های فرهنگی (تئاتر، سینما و کنسرت)، بلیط های مسافرتی (هواپیما، اتوبوس، هتل)، و فروش انواع کدهای فعال سازی انواع نرم افزارها و نیز گیف کارت ها می باشد. است که توسط شرکت «نوین درگاه شریف» متشکل از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف طراحی، تولید و راه اندازی شده است.

۷۰۳۰ از چه مزیت هایی برخوردار است؟
یک؛ برطرف‌سازی عمده‌ی نیازهای روزمره و متداول کاربران در یک فضای یکپارچه، رابط کاربری مدرن و تجربه‌ی کاربری خوشایند و با استاندارد بالا،
دو؛ ایجاد یک هاب و مرکز فروش برای تولیدکنندگان، توزیع کنند‌گان و فروشندگان خدمات اعتباری و کاهش هزینه های فروش و بازاریابی ایشان،
سه؛ استفاده از روش های به روز، موثر و کم هزینه تبلیغاتی و اتخاذ استراتژی بازاریابی بر روی شبکه اجتماعی و ایجاد باشگاه مشتریان و ایجاد مشوق ها برای توسعه‌ی بازار توسط مشتریان.

از طریق لینک زیر در چند ثانیه عضو شوید و شروع به درآمدزائی کنید.

https://7030.ir/r/bmwbmw

https://7030.ir/r/99199

  • نازی علوی
۱۱
آبان

اپلیکیشن 7030 یک سرویس جدید کسب درامد اینترنتی است که بر اساس عضو گیری فعالیت می کند . و با تلاش در عضو گیری می توانید درامد خوبی از آن کسب نمایید.

درباره 7030

هفتادسی یک سامانه جامع، یکپارچه، به روز، ساده و امنِ پرداخت و خرید محصولاتِ خدماتی (غیرفیزیکی)، شامل خدمات اپراتوری (شارژ، اینترنت، قبض)، بلیط های فرهنگی (تئاتر، سینما و کنسرت)، بلیط های مسافرتی (هواپیما، اتوبوس، هتل)، و فروش انواع کدهای فعال سازی انواع نرم افزارها و نیز گیف کارت ها می باشد که با هدف تسهیل در سیستم های پرداخت الکترونیکی و توسط شرکت «نوین درگاه شریف» متشکل از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف طراحی، تولید و راه اندازی شده است. آنچه که هفتاد سی را از نمونه های مشابه متمایز می کند علاوه بر کیفیت بالای ارائه ی خدمات، واگذاری 70 % درصد از سود تراکنشها به کاربران و معرفان هفتادسی می باشد.

 از طریق لینک زیر در چند ثانیه عضو شوید و شروع به درآمدزائی کنید.

https://7030.ir/r/bmwbmw

https://7030.ir/r/99199

 روند کسب درامد از 7030 چگونه است؟

این سامانه در واقع 70 درصد از سود حاصل از تراکنشی که شما صرف خرید کد شارژ یا پرداخت قبوض می کنید را به  شما می دهد و 30 درصد مابقی را برای خود بر می دارد. اگر تا کنون با اپلیکیشن هایی مانند 780 یا 733 و یا … کار کرده باشید ، می دانید که این اپلیکیشن ها ماهانه با برگزاری قرعه کشی هایی به مشتریان خود هدیه می دهند و در واقع درامد آن ها از همین سود تراکنش ها می باشد که با توجه به کاربران زیادی که دارند ، سود کلانی نصیب آن ها می شود.

7030 همان سود حاصل از تراکنش ها را با روش تبلیغات شبکه ای ترکیب کرده است و باعث می شود تا بخشی از سود ،نصیب کاربران شود.

بنابراین هر چقدر شما دعوت کننده بیشتری داشته باشید سود بیشتری نصیب شما خواهد شد .  این  روش را قبلا نیز در روش کسب درامد از طریق بیت کویین نیز مشاهده کرده بودیم.

در این روش شما می توانید اقدام به خرید انواع شارژ نمایید ، قبوض را پرداخت کنید و انواع بسته های اینترنتی را خرید کنید . و در کنار آن 70 درصد از سود این خرید را دریافت کنید. سود افرادی که از طریق شما عضو می شوند نیز 10 درصد می باشد.

ویژگی های مهم کسب درامد از 7030:

  • داشتن نماد اعتماد
  • داشتن پلتفرم های مختلف : آندروید ، ios و وب
  • حداقل برداشت فقط 5000 تومان
  • سهولت در استفاده

روش استفاده و آموزش کسب درامد از 7030

در ابتدا شما باید حتما یک کد معرف داشته باشید . بدون داشتن کد معرف امکان ثبت نام وجود ندارد . بنابراین می توانید از کد معرف 11144 استفاده کنید.

دانلود برنامه 7030:

نسخه آندروید: دریافت از بازار    |   دریافت از مایکت  | دریافت از گوگل پلی

نسخه ios  : دانلود از اپل استور    | دانلود از سیب اپ

سپس با ورود به برنامه شماره موبایل خود را وارد کنید ، رمزی را به آن اختصاص دهید و در نهایت کد معرف 99199 را وارد کنید.

پس از اینکه ثبت نام شما صورت گرفت می توانید از بخش مدعوین یک شناسه دلخواه را برای دعوت دوستان ایجاد کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید (به صورت پیش فرض شماره موبایل شما به عنوان شناسه قرار خواهد گرفت که پیشنهاد می شود با یک شناسه جدید اقدام به دعوت دیگران نمایید).

کار تمام است و حال شما می توانید اقدام به خرید شارژ ، پرداخت قبوض و … نمایید و بخشی از سود تراکنش را نیز دعوت کنید.

برای موقیت و کسب درامد قابل توجه از این اپلیکیشن شما باید تلاش در جذب عضو کنید و اگر بتوانید مجموعه ی بزرگی را تشکیل دهید به درامد  قابل توجهی خواهید رسید.

 

  • فعال سازی از طریق وب سایت 7030

وارد آدرس 7030 شوید  و بر روی گزینه ثبت نام در منو بالا کلیک کنید تا پنجره پاپ آپی برای شما باز شود.

در این پنجره ابتدا شماره موبایل و سپس رمز عبور را انتخاب کنید. سپس کد معرف (برای نمونه 99199) را وارد کنید.

حال می توانید وارد پنل کاربری خود شوید و با افزودن یک شناسه جدید اقدام به دعوت دوستان و زیر مجموعه گیری ، کنید.

  • نازی علوی
۰۸
آبان

لینک دانلود اپلیکیشن 7030 در کافه بازار:



https://cafebazaar.ir/app/ir.app7030.android/?l=fa

از طریق لینک زیر در چند ثانیه عضو شوید و شروع به درآمدزائی کنید.

https://7030.ir/r/bmwbmw

https://7030.ir/r/99199

کد معرف 99199

کد معرف bmwbmw

  • نازی علوی
۰۸
آبان

هفتاد سی دقیقا چگونه کار می کند؟

از طریق لینک زیر در چند ثانیه عضو شوید و شروع به درآمدزائی کنید.

https://7030.ir/r/bmwbmw

https://7030.ir/r/99199

کد معرف 99199

کد معرف bmwbmw

  • نازی علوی
۰۸
آبان

مزایای استفاده از هفتاد سی 

از طریق لینک زیر در چند ثانیه عضو شوید و شروع به درآمدزائی کنید.

https://7030.ir/r/bmwbmw

https://7030.ir/r/99199

کد معرف 99199

کد معرف bmwbmw

  • نازی علوی